Mecanica auto

  • Reparatii motor
  • Reparatii cutii viteza manuale
  • Inlocuire kituri de ambreiaj, pompa si cilindru ambreiaj, volanta, articulatii planetare.
  • Diagnoza computerizata
  • Reparatii sistem de franare
  • Inlocuire discuri de frana, placute, saboti, cabluri, etrieri, cilindrii de frana;
  • Reparatii ansamblu elemente directie: Inlocuit articulatii, bielete directie, bucsi, capete de bara, pompa servo, burdufuri, caseta directie, rulment.
  • Verificarea si inlocuirea componentelor suspensie: amortizoare, bucse, flanse, arcuri, rulmenti, brate suspensie,bielete antiruliu,pivoti, reparatii sistem racire
  • Operatiuni ale sistemului de racire auto: inlocuit pompa apa, termostat, furtune, sonda, radiator apa, antigel
  • Inlocuire kit distributie
  • Verificare si reparare sistem injectii(pompa Injectie, pompa de alimentare combustibil, injectoare)
  • Testare sistem ABS
  • Verificare si inlocuire ansamblu aprindere: supapa EGR, turbosuflanta, debitmetru de aer

service auto

SERVICE AUTORIZAT AUTO

Oferim calitate pentru o gama larga de servicii, adaptabile la o varietate de autovehicule.Toate actiunile si lucrarile desfasurate in incinta Hal Auto-Service sunt autorizate conform legii.

itp cluj

INSPECTIE ITP

Identificarea masinii (seria caroseriei si a motorului), testul de poluare si a sistemului de franare, verificare instalatie electrica

consultanta daune cluj

CONSULTANTE DAUNE

Consiliere pentru daune auto si constatare cu toate societatile de asigurari: polite asigurari auto, viata, locuinta 0264.456.261 sau 0756.871.970

Reglaj directie

Verificarea geometriei rotilor necesar sa fie efectuata periodic, se fac verificari ale unghiului de fuga, unghiului de cadere si al unghiului de convergenta al rotilor.
Hal Auto Service, vine in ajutorul dumneavoastra cu aparatura de ultima generatie ce permite reglarea unghiului de fuga cu ajutorul tehnologiei infrarosu.
In cadrul service-ului Hal Auto va este oferit si serviciul de montare si echilibrare roti.

Testare si reglare sistem de franare

Testarea si reglarea sistemului de franare – STAND FRANA.
Functionarea franelor este foarte importanta pentru orice sofer.
Service-ul Hal Auto beneficiaza de un stand performant prin care putem masura computerizat eficienta si dezechilibrul franelor

Aer conditionat instalatie auto Cluj

  • Reparatia instalatiei de aer conditionat al autoturismului
  • Indentificarea pierderilor de freon in instalatia de aer conditionat,cu substante de contrast
  • Inlocuire radiator de clima, inlocuire conducte de aer conditionat
  • Inlocuire agent refrigerant ( freon )
  • Igienizarea instalatiei de aer conditionat a autoturismelor

Revizie tehnica

Revizia tehnica este recomandata a fi efectuata periodic pentru a prelungi durata de viata a autoturismului. Capacitatea ce trebuie să o îndeplinească un autoturism este FIABILITATEA (funcționarea fără defecțiuni într-un interval de timp, în anumite condiții). Pentru o buna pastrare si intretinere in timp recomandăm la service auto cluj, Hal Auto, efectuarea reviziilor.

In cadrul reviziei se efectueaza urmatoarele operatiuni:

  • Inlocuit ulei motor
  • Inlocuit filtre: aer, ulei, combustibil, habitaclu (polen)
  • Inlocuit ulei transmisie
  • Inlocuit lichid de frana
  • Inlocuire antigel
  • Verificarea directiei
  • Verificarea sistemului de franare
  • Verificarea sistemului de iluminare si semnalizare
  • verificarea stării caroseriei (degradată prin accidentare și coroziune);
  • verificarea stării anvelopelor (presiune, deformări sau vătămări);
  • verificarea sistemului de semnalizare al direcției de mers și al mersului înapoi;
  • verificarea sistemului de iluminare (faruri, lămpi de poziție și lampa suplimentară de ceață);
  • verificarea eventualelor scurgeri de lichide:
    • nivelul de ulei in motor;
    • nivelul de lichid de răcire (antigel);
    • nivelul de ulei in servodirecție (dacă este hidraulic);
    • nivelul de lichid de frână;
    • nivelul de lichid pentru spălarea parbrizului.

Revizia tehnică recomandată la fiecare 10.000 km

a. Motor:

Se execută lucrări de verificare și întreținere:

  • schimbul de ulei de motor, cu respectarea recomandărilor impuse de către producător
  • schimbarea filtrului de ulei, element important în prevenirea uzurii motorului
  • schimbarea filtrului de aer,
  • schimbarea filtrului de combustibil
  • schimbarea filtrului de habitaclu – se ia în considerare felul de exploatare și condițiile în care a avut loc aceasta;
  • lucrări de verificare și remediere, cum ar fi:
    • scurgerile de lichide de la sistemele de ungere, răcire și direcție;
  • starea curelelor de transmisie, a pompei de injecție și a curelei de distribuție sau a lanțului unde e cazul;
  • se verifică nivelele de ulei din sistemele de transmisie, cutia de viteze, reductoare și diferențiale;

b. Suspensia:

Se execută lucrări de verificare și remediere:

  • starea suporților pentru arcuri cu elementele elastice aferente;
  • starea elementelor elastice ale brațelor și ale axei spate;
  • starea amortizoarelor și a chitului de protecție;
  • jocurile pivoților și ale articulațiilor sistemului stabilizator de rulare;
  • starea sistemului de rulare, rulmenți și anvelope (presiune, deformări, vătămări, măsurarea uzurii suprafeței de rulare și echilibrarea lor după caz).

c. Direcția și sistemul de frânare:

Se execută lucrări de verificare și remediere:

  • jocurile casetei de direcție și ale articulațiilor de la casetă;
  • jocurile coloanei volan;
  • starea pompei principale de frânare, a pompei ABS, a conductelor, furtunelor de legătură, etrierilor, discurilor de frână, cilindrilor și a tamburilor de frână;
  • eficacitatea frânei de staționare;
  • scurgerile de lichid;
  • starea pompei pentru servodirecție,

d. Caroseria:

Se execută lucrări de verificare și întreținere:

  • starea caroseriei, deformări și coroziuni;
  • starea suporților pentru sistemul de alimentare cu combustibil;
  • starea suporților de fixare a sistemului de evacuare al gazelor arse;
  • starea sistemelor de închidere și deschidere al ușilor starea funcționării sistemului de semnalizare al direcției de mers

     

Revizia tehnică recomandată la fiecare 30 000 km

Această revizie necesită lucrări mai laborioase ce implică: demontări, curățări, reglări, schimbări de piese și efectuarea unor teste
Se execută toate lucrările ca și în cadrul reviziei la 10000, plus următoarele:

  • se schimbă bujiile (la motoarele cu aprindere prin scânteie);
  • se măsoară compresia motorului;
  • se verifică jocul axului turbocompresorului și starea paleților;
  • se înlocuiește cureaua de transmisie ce antrenează generatorul electric, pompa hidraulică a servodirecției
  • se schimbă tot ansamblul distribuției, (numai dacă s-a realizat numărul de km parcuși);
  • se verifică și se schimbă plăcuțele de frână sau saboții de frână; după caz, se reglează distanța dintre saboți și butuc;
  • se verifică gradul de încărcare al filtrului de particule;
  • se verifică starea burdufurilor de protecție și se schimbă cele care sunt îmbătrânite sau care prezintă fisuri ce pot duce la ruperea lor;
  • se analizează parametrii de funcționare ale tuturor sistemelor și se fac setările de bază dacă e necesar;
  • în mod obligatoriu se efectuează verificarea geometriei direcției;
  • se verifică încărcarea instalației de climă .

Revizia tehnică sezonieră:

Se execută la trecerea dintr-un sezon în altul: la sfârșitul toamnei (în lunile octombrie și noiembrie), și la începutul primăverii (în lunile martie și aprilie). Cea mai importantă este cea de toamnă când autovehiculul trebuie sa fie pregătit pentru funcționarea pe timp de iarnă (condiții grele și solicitante pentru mașină).

Top